Thursday, April 9, 2009

secara keseluruhannya...

salam....cls pun dh nk hbs dh..mggu nie last week cls tuk semester dua nie...cls outdoor pun dh hbs n penilaian akan di buat oleh en hisyam esok...so tuk cls outdoor aku rase nie lah yg last skali aku post...secara keseluruhannya cls outdoor byk sgt pengalaman yg aku dpt..rase2 nye mmg tak dpt nk lupa..nk cerita satu2 myb sampai esok lusa tak hbs..segala suka duka kitorg kena kongsi same2..aku seronok dpt tgk cls aku sendiri termasuk aku boleh kerjasama,kumpul ramai2 nk berbincang melalui cls outdoor nie...tak mcm sem lepas..kitorg nie semua mcm org asing..outdoor jugak aku dpt tgk sape perangai kwn2 yg sebenarnya..spae rajin n sape malas...dpt la tgk dalaman msg2..melalui outdoor juga dpt tgk kepimpinan antara kitorg semua....tp still aku rase ada lg yg kurang..tak tahu la ape die....aku rase mcm still ada lg antara kitorg nie yg tertinggal...dlm outdoor nie jugak byk ubah perangai aku n aku rase termasuk kawan2 dlm cls...byk sgt kenangan yg aku tak leh lupa..tak tahu mcm mane nk cerita kat sni...terima kasih pada en hisyam yg byk mencurahkan ilmu rekreasi pd kami semua..terima kasih juga pada alumni PERLU,instructot,fasi and semua lah...terima kasih juga pada cls aku SR 113 part 2 atas semua comitmen yg korg bg...kat sini juga leha menyusun sepuluh jari memohon maaf jiak ada salah silap,terkasar bahasa sepanjang dlm cls outdoor,first camp dan final camp kepada semua.....salam.....

No comments:

Post a Comment