Saturday, August 29, 2009

ramadhan...


lame asenye xpost..baru jer sht dr demam n batuk2...huhuhu nsb xda pe2..hurm ramadhan dtg lg...hurm nmpknye first day puasa aku xbersama fmly...berada bersama seseorg..nsb die da..mmg niat aku xnk blk pun...hurmm..msh lg terasa...itulah aku....keras hati...nk wat cmner..aku mendoakan ramadhan kali nie memberi aku seribu satu makna..mungkin akan ada satu hidayah baru untuk aku....mungkin..aku rase mcm puasa kali nie mcm ntahla..mungkin best...sepanjang baru beberapa hari puasa nie,aku lgsg xksh berbuka ape pun..kalalu sahur tu lg xksh la..ntah aku lbh mementingkan ape yg sepatutnye aku wat..yelah solat tu alhamdulillah aku dh rjn...kalau dulu tu nk g terawih bkn main mls lg..kire dlm sebulan tu sebelah tgn nyer jari jer...tp kali nie aku rase mcm srnk n jiwa aku sgt tenang..mungkin ramadhan kali nie mengajar aku sesuatu..tggu dan lihat sje lah ape yg akan berlaku...yg penting hati dan jiwa aku semakin tenang...

2 comments:

  1. alhamdulillah...berpuasa ngan sape tu dik?? haha...i really hope dat dis ramahdan will mean sumtin' to u...

    ReplyDelete
  2. hehehe..lg nk tny eh dgn spe..
    hurmm i hope so sis...
    amin....

    ReplyDelete