Saturday, September 19, 2009

salam aidilfitri...

esok ins'allah umat islam akan menyambut hari raya 1430H..alhmdlh aku dpt puasa mcm biase thn nie...aku dpt sesuatu yg myb b4 this aku xpenah dpt..biarlah sesuatu itu menjd tnda tny...yeah!!!now i'm back home...sgt srnk bile aku smpi2 trus di peluki mak n abah..org yg sgt2 aku wndui..huhu...smgt nk raye xdalah sgt but then bley la gak...kali nie raye agak len skitla coz we have new person...hehehe my luvly kak yang lah...ins'allah kak yang akan beraye dgn fmly aku first day raye nie...hopefully jugak thn dpn akan ada pertmbhn org lg dlm fmly aku...hehehehe (^_^) as usual aku xnk wat keje pun akan ada keje2 yg menanti aku..heh xleh ngelat lgsg eh..hahaha!! so the end of story.....

....selamat hari raya maaf zahir batin to all my frens n those who knows me..maaf byk2 k..

sincerely....leha@olie_8

No comments:

Post a Comment